DEEP IMPACT

Događaji u trenucima sudara >>
Događaji pre sudara >>

Pisma

Poštovani...
... zahvaljujem se na Vašem trudu, oko praćenja misije. Moja jedina primedba je što ne postoji nijedan link ka NASA-i, da možemo i mi ostali pratiti uživo ova događanja...
Sa poštovanjem

Dragan Belić

Gledao sam jutros NASA TV na netu i bilo je vrlo uzbudljivo, iako sam imao nestabilnu vezu baš u vreme sudara. Slika mi je zapinjala, kao i zvuk, tako da sam u kritičnim trenucima čuo samo isprekidano "spectacul...krklj", " congratul...krklj", "scientific team is ecstat...krklj" :)

Ali video sam ono najbitnije i bio sam iskreno uzbuđen. Jedva čekam nove i pročišćene slike narednih dana, posebno one sa impaktora. A eksplozija je stvarno bila carska. I moram da priznam da sam malo drugačije zamišljao jezgro komete. Ovo što smo videli izgleda prilično asteroidski.

Kako god, predivno je.