Sijalica

Potražite u AM

NSPoint

sijalica
OLIGARHIJA KAPITALA UNIŠTAVA i DNEVNI i NOĆNI KRAJOLIK i DUŠU NAŠEG PODNEBLJA

Istra, rajski lijep prostor na kojem živimo, eonima je odolijevao barbarskim nasrtajima na svoje vrednote.

Danas, u trećem "civilizacijskom" milenijumu, kada mladi znanstvenici koji su svoje prve korake učinili upravo na istarskom poluotoku, upravljaju robotskim misijama ka drugim planetama, kada njihovi mlađi kolege u Dvigradu pronalaze jedinstvene sunčane satove, kada djeca izabrana za sudjelovanje na Kanfanarskim astronomskim radionicama provode i planiraju arheo-astronomska istraživanja uz pomoć balona na autonomno i daljinsko upravljanje poput onih koje će svjetske svemirske agencije tek primijeniti na Marsu, Veneri..

Danas, u isto to vrijeme parcijalni interesi kapitala ugrožavaju dušu našeg kraja i nas samih.

Vulgarno iskorištavanje ekosustava, nemjerljivi ožiljci na dnevnom i noćnom krajoliku, besprimjerna devastacija lokaliteta za koje ni uz svu civilizacijsku pismenost ne možemo sa sigurnošću odrediti njihovu pravu namjenu (osim saznanja da se radi o prvoklasnim ostavštinama naših predaka) odraz su pravog stanja stvari kojega diktira – novac.

Oštećenje ili gubitak takovih lokaliteta predstavljaju pljusku nama samima i nemjerljivu sramotu pred čitavim čovječanstvom!

O nama ovisi želimo li nekome omogućiti basnoslovno i bezobzirno bogaćenje na račun svih nas, svih koji su bili prije nas i svih koji će doći iza nas ili ćemo svi zajedno uživati u kulturi, prirodi i znanju.

Upravo ovih dana, na Veliku subotu, usred korizme, na noćnom nebu Kanfanara i Istre, pojavio se još jedan poganski simbol boje šuštavih novčanica i ljudskog bezobrazluka, beskrajno ružna zgrada Tvornice duhana Rovinj i njeni čelnici nisu oskrnavili samo dnevni već i noćni krajolik Istre, novopostavljeni reflektori iscrtavaju nestvarni svjetleći kvadrat na nebu koje pripada svima nama..

Reklamni slogan "Pozdrav iz Rovinja" postao je tako simbol trovanja i ljudskog tijela i duše, pušenje više ne ugrožava samo naša pluća već i naše oči i iskonsku sliku noćnog neba posutog zvijezdama.

Sramotno, bezobrazno, tužno i bahato.
SRAM VAS BILO GOSPODO!