Život

Potražite u AM

NSPoint

nlo
MOJA PRVA ISKUSTVA SA NO (NEPOZNATI OBJEKTI) I NP (NEPOZNATE POJAVE)

Marino Tumpić
tumpic@astronomija.co.rs

Kliknite na sliku

marino_NO-NP_strana_1.jpg (105497 bytes)
marino_NO-NP_strana_2.jpg (99134 bytes)

Prvo zabilježeno iskustvo NO (nepoznati objekti), odnosno NP (nepoznate pojave) na zvjezdanom nebu iz djetinstva.

Događaj se zbio u srpnju 1975 godine, promatran je iz Vidulini (centralna Istra), opis događaja zapisan je nekoliko godina kasnije (17.03.1981.) kada sam započeo sa bilježenjem događanja na nebu (meteori, sateliti..).

I danas, nakon što su prošla tri desetljeća sjećanje na taj događaj je vrlo živo, kako kod mene tako i kod očevidaca događanja.

Ovaj je zapis načinjen na temelju vlastitih sjećanja i razgovora sa očevicima.

Osobno je mišljenje kako u svemiru ima inteligencije (ovu našu civilizaciju neću računati u tu grupu), ali i kako nije svaki NO i NP dokaz da našim nebom "švrljaju" izvanzemaljci kao što to impliciraju brojni samozvani specijalisti i očevici.

Retci koje ste upravo pročitali inspirirani su da izađu na svijetlo interneta raspravom (još jednom u beskrajnom nizu) koja se ovih dana (sredina kolovoza 2005.) odvijala na newsima - hr.fido.astronomija.

Vremenom i iskustvom koje se stiče učenjem i opažanjem broj NO i NP opada, mnogobrojni dotda nepoznati (neobjašnjeni) objekti i pojave postaju - poznati, pa ipak, neke od njih ne možemo objasniti na kvalitetan način.

Ljudska mašta je nemjerljiva, glad za znanjem je možda još i veća, a svemir je i tada nepojmljivo velik, nedostižan i zanimljiv, a i on je samo dio - kozmosa.

Uživajte pod zvjezdanim nebom, bili smo, jesmo i biti ćemo dio zvjezdane prašine.

Marino Tumpić