AM Home

komentari

O "Rudjeru"
Komentari na tekstove:

Komentar 5.

Citam tekstove o AD "Rudjer", citam komentare, i kao sto moj astro prijatelj Radan kaze, ne bi htio previse o toj situaciji filozofirati jer nemam direktan dodir sa ljudima, pa bi nesto mogao krivo napisati. Ono sto mogu je dati par savjeta, kao jedan od zacetnika i sadasnji predsjednik astronomskog drustva Beskraj (AD Infinitum, ADI), mladog zagrebackog drustva.

Ako niste zadovoljni sa radom vaseg AD, toplo preporucam osnivanje novog drustva. Razumijem da je zalosno sto jedno staro drustvo propada, ali ako vas jedino nostalgija veze uz njega, onda imajte petlje okrenuti novu stranicu (da se tako izrazim) i krenite dalje. Mozda ce vam na pocetku biti tesko, ali neka vas vodi ljubav prema astronomiji, a ne mrznja i nesuglasice, nesporazumi i prepucavanja. Potrudite se da vase novo astronomsko drustvo bude aktivno - za to nije potrebna skupa oprema, velika  financijska potpora ili bavljenje svim oblicima amaterske astronomije.

Dinosauri su izumrli jer se nisu mogli prilagoditi novonastaloj situaciji, pa ce tako i veliki shefovi kada im se clanovi ispisu i pocnu uzivati u astronomiji u nekim drugim drustvima. Primjecujem da ljudi vole davati prijedloge, a malo njih se odluci za konkretizaciju istih, nego daju drugim ljudima da te stvari realiziraju. I na kraju nitko ne bude zadovoljan. Ako zelite nesto napraviti dobro, napravite to sami. Kao sto pojedinci iz AD "Rudjer" mogu imati odgovorna mjesta i drzati status quo, tako i vi mozete osnovati drustvo u kojem cete raditi ono sto volite i biti dobri u tome.

Takodjer, mozda ce to otvoriti oci ljudima na pozicijama u "Rudjeru" i promijeniti stvari.

Ajd dosta, idem sad dalje uciti, da sto prije zavrsim fax, da se mogu konacno negdje zaposliti i zaraditi za neki opaki teleskop ;)

Boris Stromar
bstromar@grf.hr

[Primljeno 15.1.2002.]

Komentari u vezi "Rudjera":  1. |  2. |  3. | 4. | 5.