Teorija i praksa

NSPoint

događaji
Dunavski bal i sajam kniga

Vaši komentari

Janko Mravik
mravicster@gmail.com
predsednik AD Univerzum
Bačka Palanka

Kliknite na slike
knjige.jpg (91436 bytes) Palanka.jpg (94144 bytes)
portparol.jpg (78657 bytes) kolona.jpg (66858 bytes)

Sedmog, sedmog, dve hiljade i sedme,  pod organizacijom Dunavskog bala i gospodina Radmila Mulića u saradnji sa Astronomskim magazinom i časopisom Astronomija održano je druženje za decu, omladinu i njihove roditelje, jednom rečju građane Bačke Palanke sa temom Astronomija i objekti na nebu i to na sajmu knjiga u centru Backe Palanke.
Sve to se dešavalo u večernjim satima gde su Aleksandar Saša Zorkić (urednik časopisa Astronomija) i Radmilo Mulić (vlasnik knjižare "MALA VELIKA KNJIGA" i organizator sajma) pričali sa građanima (najviše je bilo dece školskog i predškolskog uzrasta) o svemiru i teleskopima, svetlosnim .godinama, planetama, crnim rupama i dr.

Svi su sa nestrpljenjem čekali da virnu kroz teleskop. Podesili smo teleskop na Jupiter i njegove mesece i žurka je počela. Dešavalo se da u redu pred teleskopom stoje i njih dvadesetak čekajući red. Na žalost već posle sat vremena morali smo prekinuti jer je Jupiter zašao među obližnje krošnje.

Posmatrači su bili oduševljeni i znatiželjni kada će opet imati priliku da pogledaju kroz teleskop. Naravno da to nije problem i već imamo u planu da opet napravimo skup na platou u centru čim bude Mesec u povoljnom položaju.

(08.07.2007.)